ZALOŽIT ÚČET

Poznejte všechny

VÝHODY

Každý nákup s použitím Starbucks Card Vám přinese další Hvězdy!
Objednejte si to, co máte nejraději, a získejte 1 Hvězdu za každých 12 Kč, které utratíte.

12 =

ZELENÝ STATUS | 0-199 HVĚZD

nasbíraných během roku

Nápoj o velikosti Tall nebo Grande
s toppingem* podle vlastního výběru
za každých 100 nasbíraných Hvězd

Sezónní Origin Espresso
na nás**

Speciální slevy
a výhody

Pohodlné placení
pomocí telefonu

* Vaše oblíbené toppingy: sirup, šlehačka nebo espresso shot na nás

** Změna klasického espressa za sezónní Origin Espresso

ZLATÝ STATUS | 200+ HVĚZD

nasbíraných během roku

Nápoj o velikosti Tall nebo Grande
s toppingem* podle vlastního výběru
za každých 100 nasbíraných Hvězd

Sezónní Origin Espresso
na nás**

Speciální slevy
a výhody

Pohodlné placení
pomocí telefonu

1 topping* na nás ke
každé transakci

Váš oblíbený nápoj nebo
dezert k narozeninám na náš účet

Zlatá verze aplikace

* Vaše oblíbené toppingy: sirup, šlehačka nebo espresso shot na nás

** Změna klasického espressa za sezónní Origin Espresso

SPECIÁLNÍ NABÍDKY

FAQ
Věrnostní program Starbucks Rewards
Co je program Starbucks Rewards? Jak jej mohu využít?
Starbucks zavedl program Starbucks Rewards proto, aby poděkoval svým věrným zákazníkům. Abyste i Vy mohli být jeho součástí, tak si u nás zakupte Starbucks Card a registrujte ji na našich webových stránkách nebo přímo v mobilní aplikaci. Tak získáte odměny a další informace o věrnostním programu Starbucks rewards. Budete-li využívat svou kartu k placení nebo pokud budete platit pomocí mobilní aplikace, získáte nápoj na nás pokaždé, když nasbíráte 100 Hvězd.
Jaké odměny získám po registraci karty?
Jako dárek na uvítanou připíšeme na Váš účet 50 Hvězd. Za každých 100 Hvězd, které nasbíráte, získáte nápoj ve velikosti Tall nebo Grande na nás. Budete mezi prvními, kdo obdrží informace o nových produktech, slevách a speciálních nabídkách. Pokud máte Zlatý status, získáte nápoj nebo dezert jako dárek k narozeninám, extra topping či espresso shot, speciální zlatou kartu v aplikaci a mnoho dalšího! Nezapomeňte si stáhnout mobilní aplikaci Starbucks CEE, díky které můžete spravovat svou Starbucks Card nebo platit pomocí svého mobilního telefonu. S pomocí mobilní aplikace můžete také při registraci získat digitální Starbucks Card.
Proč je důležité registrovat kartu, pokud chci využívat všech výhod programu?
Pokud si založíte účet v programu Starbucks Rewards, umožníte nám tak, abychom Vás kontaktovali a věnovali Vám tak nápoj na nás jako dárek pokaždé, když nasbíráte 100 Hvězd, dárek k Vašim narozeninám* a poskytnout Vám mnoho dalších odměn, speciálních nabídek a pozvánek. Registrovaná karta je navíc v bezpečí v případě ztráty nebo krádeže.
* pro členy se Zlatým statusem
Co jsou Hvězdy? Jak je sbírat?
Hvězdy jsou jakousi „měnou“ v našem věrnostním programu. Pokaždé, když zaplatíte účet svou registrovanou Starbuck Card nebo pomocí aplikace v mobilním telefonu, získáte Hvězdy. Počet Hvězd, které získáte, závisí na výši Vašeho účtu – za každých 12 Kč získáte 1 Hvězdu. Když nasbíráte 100 Hvězd, budete díky tomu odměněni pozvánkou na nápoj ve velikosti Tall nebo Grande na náš účet. A jakmile nasbíráte 200 Hvězd během 12 měsíců, získáte Zlatý status a společně s ním řadu exkluzivních výhod. Počet svých Hvězd můžete kontrolovat na svém účtu na webových stránkách http://card.starbuckscoffee.cz nebo pomocí mobilní aplikace Starbucks CEE.
Co je Zelený status a Zlatý status?
V momentě registrace do našeho věrnostního programu obdržíte automaticky Zelený status, se kterým můžete využít výhod speciálních nabídek, promo nabídek a slev pro členy Starbucks Rewards. Také získáte nápoj jako dárek pokaždé, kdy nasbíráte 100 Hvězd. Pro získání Zlatého statusu je nutné nasbírat 200 Hvězd během 12 měsíců. Se Zlatým statusem získáte všechny výhody Zeleného statusu a získáte extra topping v podobě sirupu či šlehačky nebo espresso shot do svého nápoje navíc, zlatou kartu v aplikaci, dárek k narozeninám, exkluzivní nabídky a mnoho dalšího!
Jak funguje systém Hvězd?
Je to jednoduché! Stačí registrovat svou Starbucks Card na webových stránkách http://card.starbuckscoffee.cz nebo v mobilní aplikaci Starbucks. Za každou platbu provedenou Vaší registrovanou Starbucks Card získáte Hvězdy. Počet Hvězd je závislý na objemu Vašeho nákupu. Jakmile nasbíráte 100 Hvězd, získáte nápoj velikosti Tall nebo Grande na náš účet.
Je možné přenést moje Hvězdy na jiný účet?
Bohužel ne. Hvězdy jsou spojeny pouze s jedním účtem a není možné je přesunout na jiný účet.
Jak se dozvím, že mám dostatečný počet Hvězd a mohu získat nápoj jako dárek?
V momentě, kdy nasbíráte požadovaných 100 Hvězd, se Vám do 24 hodin vytvoří a odešle na emailovou adresu a do aplikace poukaz na nápoj. V případě, že použijete mobilní aplikaci, můžete tuto informaci najít na úvodní stránce, jakmile se přihlásíte ke svému účtu. Ukažte svůj poukaz na pokladně baristovi při příští návštěvě a užijte si svůj oblíbený nápoj na nás.
Kdy mi přijde poukaz na nápoj jako dárek?
Nejpozději 24 hodin po nasbírání 100. Hvězdy.
Mají Hvězdy omezenou platnost?
Vaše Hvězdy mají stejnou platnost jako Vaše Starbucks Card. Pokud svou kartu nepoužijete (k zaplacení nebo nahrání kreditu) déle než 12 měsíců, kredit a Hvězdy přestanou platit.
Jaká je platnost mého poukazu?
Každý kupón je platný pouze po konkrétní dobu platnosti, která je u něho uvedena. Délka platnosti je rozdílná podle typu nabídky. Váš poukaz za nasbíraných 100 Hvězd je platný vždy po dobu 1 měsíce od jeho odeslání na Vaši e-mailovou adresu.
Starbucks Card
Co je Starbucks Card?
Starbucks Card je předplacená karta, kterou je možné dobíjet a platit s ní za produkty ve všech kavárnách Starbucks v České republice. Navíc se každý majitel karty, když ji zaregistruje na stránkách http://card.starbuckscoffee.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace Starbucks, zapojí do věrnostního programu Starbucks Rewards. Kartu je možné integrovat do mobilní aplikace Starbucks. Karta je rovněž skvělý nápad na dárek.
Co je digitální Starbucks Card?
Digitální Starbucks Card má stejné funkce jako standardní (fyzická) karta a můžete tak díky ní využívat stejných výhod programu Starbucks Rewards. Digitální Starbucks Card je karta, kterou můžete používat k placení a dobíjení pomocí mobilní aplikace nebo webových stránek a která plně dokáže nahradit fyzickou kartu. Pro získání digitální karty prostřednictvím webových stránek nebo mobilní aplikace zvolte při registraci do programu pole „Získat digitální kartu“.
Mohu si Starbucks Card dobíjet?
Samozřejmě, Starbucks Card lze dobíjet. Minimální částka, na jakou ji lze nabít, je 200 Kč, maximálně může být na kartě 5 000 Kč.
Existuje minimální částka, za jakou mohu kartu koupit a nabít ji?
Ano. Minimální částka, za kterou lze kartu koupit nebo ji dobít, je 200 Kč. Je možné ji plně využít na nákup našich produktů ve všech kavárnách Starbucks v České republice.
Jak si mohu Starbucks Card dobíjet?
Starbucks Card si můžete dobít u baristy na pokladně v každé kavárně v České republice, stejně jako byste si objednávali Váš oblíbený nápoj. Navíc existuje možnost dobít kartu prostřednictvím individuálního účtu držitele karty na stránkách http://card.starbuckscoffee.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace.
Jak si mohu dobít Starbucks Card on-line?
Starbucks Card si můžete dobít na webových stránkách nebo prostřednictvím mobilní aplikace. Kartu lze dobít:

a) Pomocí webové stránky http://card.starbuckscoffee.cz

Pro dobití Starbucks Card je potřeba se přihlásit ke svému účtu na stránkách http://card.starbuckscoffee.cz nebo při registraci požádat o digitální Starbucks Card. Po přihlášení se zobrazí úvodní panel. V záložce „Moje karta“ se na pravé straně nachází tlačítko „Nahrát kredit“. Na obrazovce se objeví možnost dobít na uvedenou částku, ale existuje i možnost uvést libovolnou částku v rozmezí mezi 200 Kč a 5 000 Kč. Po volbě nebo uvedení částky stiskněte tlačítko, které Vás přesměruje na platební bránu. Následně si vyberete způsob platby (platební kartou Visa, Master Card nebo převodem pomocí služby PayU) a budete postupovat podle pokynů zobrazených na obrazovce. Po úspěšném dokončení platby Vám přijde zpráva na e-mail s potvrzením o dobití Starbucks Card.

b) Pomocí mobilní aplikace

Pro dobití Starbucks Card pomocí mobilní aplikace je třeba se přihlásit ke svému účtu v mobilní aplikaci nebo při registraci požádat o digitální Starbucks Card. Po přihlášení na účet vyberte tlačítko „Platba“, poté „Nahrát kredit“, vyberte částku, kterou chcete dobít, a postupujte podle instrukcí na obrazovce. Peníze budou ihned připsány na Váš účet.
Kde si mohu ověřit, kolik peněz mám na Starbucks Card?
Máte tři možnosti, jak si můžete ověřit, kolik peněz máte na své kartě:
  1. V každé kavárně Starbucks v České republice stačí požádat baristu na pokladně.
  2. Pokud máte kartu zaregistrovanou, přihlaste se do svého účtu přes internetové stránky nebo mobilní aplikaci. Množství peněz na kartě se ukáže hned po přihlášení na první obrazovce.
  3. Pokud zatelefonujete do zákaznického oddělení na číslo +420 235 013 335 ve všední den mezi 9:00 a 17:00.
Mohu zaplatit účet částečně svojí Starbucks Card a částečně v hotovosti nebo platební kartou?
Samozřejmě. Za nákupy ve Starbucks můžete zaplatit částečně s použitím Starbucks Card nebo mobilní aplikace a zbytek doplatit například hotově nebo debetní/kreditní kartou. Doporučujeme informovat o svém záměru platit tímto způsobem obsluhu během nákupu.
Má moje karta datum platnosti?
Ano. Vaše karta je platná 12 měsíců od poslední transakce, takže pokaždé, když dobijete svou kartu nebo zaplatíte účet, datum platnosti se posouvá o dalších 12 měsíců od této chvíle.
Jak mohu svoji Starbucks Card zaregistrovat?
Proces registrace karty je jednoduchý a zabere jen chvilku. Stačí jít na stránky http://card.starbuckscoffee.cz nebo si stáhnout mobilní aplikaci Starbucks CEE a postupovat podle zobrazených pokynů. První krok je založení účtu, následně registrace karty. Po ukončení procesu se na Váš e-mailový účet odešle aktivační odkaz. Po kliknutí na zaslaný odkaz bude aktivace dokončena. Aktivační odkaz ztratí platnost po uplynutí 24 hodin, pokud nebude použit. Nyní můžete při registraci pomocí webových stránek nebo mobilní aplikace získat také digitální Starbucks Card.
Co získám registrací karty a jak mohu spravovat svůj účet?
Na účtu zaregistrované Starbucks Card je možné:
  1. Sbírat Hvězdy a využívat výhod věrnostního programu.
  2. Kontrolovat zůstatek na kartě.
  3. Dobíjet Starbucks Card pomocí webových stránek http://card.starbuckscoffee.cz nebo mobilní aplikace Starbucks.
  4. Zkontrolovat historii transakcí, počet Hvězd a získané odměny.
  5. Převést prostředky ze Starbucks Card na jinou neregistrovanou Starbucks Card.
  6. Oznámit krádež nebo ztrátu Starbucks Card.
  7. Spravovat svoje osobní údaje.
  8. Odstranit účet.
Jsou k dispozici jiné vzory karet?
Ano, jsou k dispozici různé vzory karet, které jsou vystavené u pokladny v každé kavárně Starbucks v České republice. Další vzory karet jsou také k dispozici v mobilní aplikaci. Vyberte „Platba“, poté „Nastavení“ a „Card Art“.
Existuje nějaké omezení, pokud jde o produkty, které mohu zaplatit Starbucks Card?
Žádné takové omezení není. Pomocí Starbucks Card nebo pomocí mobilní aplikace Starbucks můžete zaplatit za všechny produkty, které jsou k dispozici v našich kavárnách. Jedinou výjimkou je nemožnost koupit jinou Starbucks Card a zaplatit za ni pomocí Starbucks Card nebo mobilní aplikací.
Mohu si v České republice koupit kartu a používat ji v zahraničí nebo opačně?
Bohužel ne. Starbucks Card zakoupená v českých kavárnách Starbucks je platná pouze v České republice a může být používána jen v této zemi. Není také možné používat na českém území Starbucks Cards zakoupené v jiných státech.
Zákaznické oddělení
Abychom zajistili, že budou mít naši zákazníci plnou podporu v nakládání se Starbucks Card, vytvořili jsme zvláštní telefonní linku +420 235 013 335 (cena je stejná jako za místní hovor podle tarifu Vašeho operátora) a e-mailovou schránku starbuckscardcz@amrest.eu.

Naše zákaznické oddělení je Vám k dispozici v tuto dobu:

Od pondělí do pátku: 9.00‒17.00
Soboty: Zavřeno
Neděle: Zavřeno
Státní svátky: Zavřeno
Mobilní aplikace Starbucks - FAQ
Co je mobilní aplikace Starbucks?
Mobilní aplikace Starbucks CEE Vám umožňuje platit s Vaší Strarbucks Card přes mobilní telefon a zůstat přihlášen/a k Vašemu účtu Starbucks Rewards, na kterém můžete mimo jiné kontrolovat stav nasbíraných Hvězd nebo zobrazovat Vám dostupné kupóny s odměnami. Aplikace umožňuje i funkci vyhledávání nejbližších kaváren Starbucks a můžete se díky ní dozvědět více o věrnostním programu Starbucks Rewards. V aplikaci Starbucks můžete také registrovat svou Starbucks Card nebo vytvořit digitální kartu.
S jakými systémy aplikace pracuje?
Aplikace pracuje se systémem iOS (verze 8.0 a novější) a systémem Android (verze 4.1 a novější).
Kde aplikaci získám?
Aplikaci Starbucks CEE lze stáhnout běžným způsobem, pro systém Android v Google Play, pro systém iOS v AppStore.
Je aplikace zdarma?
Ano, její stažení není zpoplatněno.
Jak změním jazyk aplikace?
Aplikace je dostupná v češtině a angličtině. Ke změně jazyka aplikace je třeba změnit jazyk v nastavení telefonu, poté se aplikace při přihlášení zeptá, jaký jazyk preferujete.
Je třeba si zaregistrovat novou Starbucks Card po stažení aplikace?
Rozhodně ne, pokud již máte registrovanou Starbucks Card, po stažení aplikace se do svého účtu můžete přihlásit s pomocí stejných údajů jako do svého internetového účtu. Standardní (fyzická) Starbucks Card jako taková je stále platná a lze ji využívat i nadále. Pokud Vaše karta nebyla registrována, můžete ji registrovat právě pomocí mobilní aplikace a využívat tak rovnou výhod programu Starbucks Rewards. V mobilní aplikaci si také můžete vytvořit digitální Starbucks Card.
Co když mám kromě mobilního telefonu např. i tablet?
Po stažení aplikace a úspěšném přihlášení můžete svůj účet spravovat ze všech Vašich elektronických zařízení. Pamatujte, že vždy může být ve stejný moment přihlášeno pouze jedno zařízení, ostatní účet automaticky odhlásí.
Co dělat s plastovou kartou po registraci v mobilní aplikaci?
Plastovou kartu si uschovejte pro případ potřeby, při ztrátě mobilního telefonu apod.
Co dělat, když chci platit s pomocí mobilního telefonu?
Je to snadné. Pokud již máte zaregistrovanou Starbucks Card, přihlaste se do aplikace ve svém mobilním telefonu a v sekci „Platby“ klikněte na obrázek Starbucks Card. Vygeneruje se Vám specifický QR kód, který barista při platbě na pokladně naskenuje. To je vše!
Mohu použít aplikaci pro uplatnění mých odměn Starbucks Rewards?
Samozřejmě! Informujte baristu o získané odměně a on naskenuje QR kód z Vašeho mobilního telefonu. Specifický QR kód naleznete v aplikaci v sekci „Odměny“, kliknutím na ikonu získané slevy.
Co dělat, když skener nemůže můj QR kód přečíst?
Ujistěte se, že nastavení jasu na displeji Vašeho mobilního telefonu je maximální. Pokud ani poté skener nefunguje, nadiktujte baristovi číslo svého kupónu, které zadá do pokladny manuálně.
Mohu si dobít Starbucks Card přes mobilní aplikaci?
Ano, je to jednoduché. Vyberte „Nahrát kredit“ v záložce „Platba“ a zvolte jednu z platebních metod PayU: použijte Vaši kreditní kartu nebo Váš PayU účet. Následujte kroky na obrazovce. Pro potvrzení platby použijte stejné heslo jako pro přihlášení do aplikace. Pokud používáte iOS, jednoduše potvrďte platbu svým TouchID.
Jaké heslo mám použít pro potvrzení platby?
Pro potvrzení platby použijte stejné heslo jako pro přihlášení do aplikace, nebo použijte TouchID, pokud máte zařízení s iOS systémem.
Co dělat, když potvrdím při dobíjení špatnou částku?
Nic se neděje, kontaktujte naši zákaznickou linku na +420 235 013 335 nebo prostřednictvím emailu na starbuckscardcz@amrest.eu.
Jak mohu přidat Starbucks Card do aplikace Apple Wallet?
Starbucks Card můžete přidat do aplikace Wallet přímo z mobilní aplikace Starbucks CEE pro iPhone. Přejděte na „Platba“ pak „Nastavení“ a vyberte „Přidat do Wallet“.
Jak mohu odstranit Starbucks Card z aplikace Wallet?
Vyjmutí karty z aplikace Wallet je jednoduché. Spusťte aplikaci Wallet, vyberte kartu, kterou chcete odstranit, stiskněte ikonu „i“ v pravém dolním rohu pro další nastavení a vyberte „Odstranit“. Karta bude takto odstraněna pouze z aplikace Wallet, nehrozí její smazání ani ztríta Hvězd z Vašeho účtu Starbucks Rewards.
Jak často se aktualizuje údaj o zůstatku v mobilní aplikaci?
Váš zůstatek bude aktualizován automaticky vždy po každé transakci. Když zaplatíte právě mobilní aplikaci, Váš aktuální zůstatek se ihned objeví na obrazovce telefonu. Pokud se tak nestane, zkontrolujte připojení k internetu a zmáčkněte tlačítko “aktualizovat zůstatek”.
Jak mohu aktualizovat svou aplikaci?
Máte-li nastaveno automatické aktualizování aplikací, aktualizace proběhne při prvním přihlášení do aplikace po vydání nové verze. Pokud ne, navštivte Váš obchod s aplikacemi.
Co dělat při ztrátě mobilního telefonu?
Nahlaste ztracenou kartu na Vašem účtu na http://card.starbuckscoffee.cz nebo na zákaznické lince na +420 235 013 335, poté bude karta zablokována a zůstatek zmrazen.
Co dělat, když zjistím pokus o odcizení účtu nebo jinou podezřelou aktivitu?
Co nejdříve kontaktujte naši zákaznickou linku na +420 235 013 335 a podezření nahlaste. Vaše karta bude dočasně zablokována a zbývající prostředky budou převedeny na novou Starbucks Card, kterou Vám zašleme neprodleně a bez dalších poplatků.

Více informací oSTARBUCKS REWARDS

Vše zvládnete

V APLIKACI

Je to jednoduché!

S aplikací Starbucks můžete
pohodlně platit pomocí telefonu
a nastavovat svůj účet.

Zkontrolujte, kolik Hvězd a dalších
odměn máte na účtu, jaké výhody
jsou právě k dispozici, a během několika
vteřin dobijete svoji Starbucks Card.

Připojte se

STARBUCKS REWARDS

Plaťte pomocí telefonu, sbírejte Hvězdy,
získejte odměny a speciální výhody.

ZALOŽIT ÚČET